The Lumineers - Dead Sea 歌詞





I stood alone, upon the platform in vain
Puerto Ricans they were playing me salsa in the rain
With open doors and manual locks
In fast food parking lots

我獨自無助的站在月台上
波多黎各人在雨對我彈奏著salsa
敞開的門
手動的鎖
在速食店外的停車場中

I headed West, I was a man on the move
New York had lied to me, I needed the truth
Oh, I need somebody, I needed someone I could trust
I don't gamble, but if I did I would bet on us

我向西移動
紐約它辜負了我,我尋找著真實
喔,我需要他人 需要一個我能相信的人
我從不賭博
但若需要我會傾注我們之間

Like the Dead Sea
You told me I was like the Dead Sea
You'll never sink when you are with me

Oh Lord, like the Dead Sea
Whoa, I'm like the Dead Sea
The finest words you ever said to me
Honey can't you see, I was born to be, be your Dead Sea


像死海一般
你說我就像死海
當與我在一起時你從不擔心沉陷

喔,像死海一樣
就像死海一般
你對我說過最美的話
寶貝,你難道不了解嗎,我是為你而生的死海


You told me you were good at running away
Domestic life, it never suited you like a suitcase
You left with just the clothes on your back
You took the rest when you took the map

你告訴我,你總是逃開
從來不適合定下來就像行李
只遺留下那些穿過的衣服
只在看地圖時才稍作休息

Yes, there are times we live for somebody else
Your father died and you decided to live It
for yourself you felt, you just felt it was time
And I'm glad, 'cause you with cats, that's just not right

我們都曾為了他人而活
在你爸過世後你決定要為自己
是時候要為自己而活了
慶幸不再是僅與貓相處的不正常生活



Like the Dead Sea
You told me I was like the Dead Sea
You'll never sink when you are with me

Oh Lord, I'm your Dead Sea
Whoa, I'm like the Dead Sea
The finest words you ever said to me
Honey can't you see I was born to be, be your Dead Sea

像死海一般
你說我就像死海
當與我在一起時你從不擔心沉陷

喔,像死海一樣
就像死海一般
你對我說過最美的話
寶貝,你難道不了解嗎,我是為你而生的死海


 I've been down, I've been defeated
You're the message I was heeding
Would you stay, Would you stay the night?

Dead Sea, Told me I was like the Dead Sea
Never sink when you are with me
Oh Lord, I'm your Dead Sea

Whoa, I'm like the Dead Sea
The nicest words you ever said to me
Honey can't you see I was born to be your Dead Sea

我已經沉淪、我已經被擊敗
你是我唯一聽取的訊息
你會留下嗎? 你會留下過夜嗎?

像死海一般
你說我就像死海
當與我在一起時你從不擔心沉陷

喔,像死海一樣
就像死海一般
你對我說過最美的話
寶貝,你難道不了解嗎,我是為你而生的死海

留言

這個網誌中的熱門文章

蘋果小常識:iSight不肯休息時

Jason Mraz 2009 台灣演唱會

Justice - †